خدمات چاپی
چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی فوری
- بازدید: 6140
چاپ تراکت فوري و برگه هاي تبليغاتي فوري با بالاترين کيفيت چاپ و کوتاهترين زمان تحويل سفارشات
چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی، روشی آسان اما موثر برای تبلیغات
چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی را می توان به عنوان یکی از ایده آل ترین روش های تبلیغاتی دانست. این روش در کنار اثرگذاری بسیار عالی نیازمند صرف هزینه های کمتری در مقایسه با کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی می باشد. چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی مانند هر روش دیگری نیازمند رعایت برخی اصول در زمینه طراحی، انتخاب نوع کاغذ مورد استفاده و از همه مهم تر روش های چاپ می باشد. هزینه های چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی وابسته به نوع کاغذ، تعداد رنگ هایی که در طراحی مورد استفاده قرار گرفته، تیراژ چاپ، ابعاد کاغذ مورد استفاده و در نهایت نوع چاپ است. برای تیراژ های بالا معمولا چاپ افست هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ هزینه برای مشتریان به صرفه خواهد بود. در صورتی که محدودیت زمانی برای چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی وجود داشته باشد می توان از چاپ دیجیتال یا فوری استفاده نمود. البته معمولا این نوع چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی برای تیراژ های کمتر به صرفه خواهد بود.
اهمیت طراحی در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی
موضوع طراحی در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی داری ارزش زیادی می باشد. در واقع موفقیت یک برنامه تبلیغاتی به طور کلی وابستگی زیادی به طراحی دارد. استفاده از طراحی های خلاقانه و منحصر به فرد که بر اساس نوع محصول و خدمات و مشتریان و بازار هدف صورت بگیرد می تواند منجر به موفقیت در زمینه تبلیغات گردد. در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی شما باید پیام خود را طی یک برگه کاغذی به مشتریان برسانید.
برای این که کیفیت طراحی در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی بالا باشد باید از تصاویر با کیفیت و خاص استفاده نمود. تصاویری که بتواند نظر مخاطبان را به خوبی جلب نماید. مهم ترین نکته در طراحی و چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی جلب نگاه مخاطبان در نگاه اول است. توصیه می شود در زمان طراحی برای چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی از طرح های شلوغ بپرهیزید. باید بخش هایی از تراکت خالی از طرح و نوشته های شلوغ باشد تا مشتریان بتوانند بر روی مطالب و تیتر های اصلی تمرکز نمایند.
برای طراحی و چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی می توان از برخی روش های نوین نیز بهره برد. به عنوان مثال استفاده از اینفوگرافی ها و یا شعار های تبلیغاتی خاص یکی از این موارد هستند. اینفوگرافی ها نمودار هایی هستند متشکل از تصاویر و متون که به صورت پیوسته یک عنوان مشخص را با تمام جزئیات به صورتی خلاصه و جذاب به مخاطبان نشان می دهد.
در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی چه متونی مورد نیاز است؟
استفاده از تیتر های خاص و مناسب با نوع فعالیت یکی دیگر از مواردی است که در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد. تیتر مورد نظر باید بتواند برای مخاطب قابل فهم باشد. علاوه بر این استفاده از فونت های زیبا و در عین حال خوانا از دیگر مواردی است که می تواند طراحی موفقی برای چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی ایجاد نماید.
به طور کلی در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی باید از متون کوتاه و مختصر استفاده نمود. توضیحات تکمیلی در کاتالوگ ها و بروشور ها قابل دسترس خواهد بود. با استفاده از چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی می توانید مشتریان و مخاطبان را تشویق کنید که اطلاعات تکمیلی را در خصوص محصول مورد نظر از شما کسب کند.
به طور کلی آن چه باید در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی به آن اشاره شود برتری شما نسبت به رقبا است. برای این کار می توان پیش از طراحی فهرستی از ویژگی های خاص و برتری های محصول مورد نظر تهیه نمود و طراحی را بر پایه این موضوع انجام داد.
در پایان طراحی و پیش از چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی حتما باید متون داخل تراکت از لحاظ غلط های املایی احتمالی مورد بررسی قرار گیرد. وجود غلط های املایی اعتبار تراکت شما را کاهش خواهد داد. نکته دیگری که باید به آن توجه ویژه نمود قرار دادن اطلاعات تماس در داخل تراکت است. همان طور که اشاره گردید در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی هدف جلب توجه مخاطبان است و هنگامی که مخاطب در خصوص محصول مورد نظر کنجکاو شد باید راه های دسترسی به اطلاعات بیشتر را در اختیار او قرار دهید. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی تقریبا تمام کسب و کار ها از این روش تبلیغاتی موثر به خوبی استفاده می کنند. قرار دادن آدرس شبکه های اجتماعی در زمان چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی می تواند مخاطبان بیشتری را به سمت شما جلب نماید.
هدف از چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی چیست؟
برای چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی در ابتدا باید اهداف اصلی مشخص شود و بر اساس این اهداف جامعه هدف شناسایی گردد. بقیه مراحل شامل طراحی و چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی بر اساس اهداف مشخص شده پیش خواهد رفت. در بسیاری از مواقع استفاده از چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی برای اعلام تخفیف ها یا ویژگی های خاص یک محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار بروشور ها و کاتالوگ هایی که برای یک محصول تهیه می گردد گاهی اوقات یک ویژگی به صورت برجسته می تواند در برنامه های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد در این شرایط می توان از چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی بهره برد. فروش های ویژه و تخفیف های فصلی و مواردی از این قبیل نیز می تواند در چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی مورد اشاره قرار گیرد.
چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی در چاپخانه ها
پس از انجام طراحی و آماده شدن طرح برای چاپ نوبت به ارسال طرح ها به چاپخانه می رسد به طور کلی برای چاپ تراکت و برگه های تبلیغاتی بهتر است طرح با فرمت پی دی اف به چاپخانه فرستاده شود. این فرمت بدون تغییر بوده و رنگ ها در آن ها به خوبی حفظ می شود. همان طور که در ابتدا عنوان شد استفاده از انواع چاپ افست و دیجیتال بر اساس نیاز مشتریان صورت خواهد گرفت.